Madem yollardan bahsediyoruz trafik tarihimizde bugünü nasıl hatırlasak da. Mağara zamanlarında trafiğin nasıl düzenlendiği bilinmemektedir, muhtemelen o zamanlar trafik polisi yoktu ve yollarda trafik daha serbestti. Özellikle Moskova'da. Şakalar, şakalar, ama bu kadar basit bir soru - nasıl oldu da bazı insanlar sağdan sürerken, diğerleri - soldan, bana epey bir süre eziyet etti. Ve bugünün tarihi sonunda Y'yi bitirmeme izin verdi.

Her şeyin çok basit olduğu ortaya çıktı: yollarda sağdan akan trafik kendiliğinden şekillenmeye başladı, bu da esas olarak insan fizyolojisinden, ağır atlı araba sürme yöntemlerinde farklı ellerin gücü ve el becerisindeki önemli bir farktan kaynaklanıyordu. birkaç atın çektiği arabalar. Kişinin özelliği, çoğu insanın sağ elini kullanmasından etkilendi. Dar bir yoldan geçerken arabayı yolun sağ tarafına veya yolun kenarına yönlendirmek, dizginleri sağla yani daha güçlü bir el ile atları tutarak çekmek daha kolaydı. Muhtemelen bu basit nedenden dolayı önce gelenek, ardından yollardan geçme normu ortaya çıktı. Bu norm, sonunda, sağdan akan trafiğin normu olarak sabitlendi.

Sağ tarafın rahatlığı için istisnalar aşağıdaki durumlardı:

sürerken. Bu durumda, sağ el, yaklaşmakta olan sürücüye göre çarpıcı bir konumdadır. Ayrıca ata sol tarafa binmek daha uygundur çünkü bu durumda kemerden sarkıtılan silah inişi engellemez.

Çok koltuklu bir arabaya binmek. Bu durumda sürücü sağ tarafta olduğundan yolcuya kırbaçla vurmayacaktır. Ayrıca acil durum geçişi için sağ taraftaki atlara çarpabilirsiniz. Eski Britanya'nın solculuğunun nedeni, karayolu trafiğinde vagonların yaygınlığıydı.

Rusya'da, Orta Çağ'da, sağdan akan trafik kuralı kendiliğinden gelişti ve doğal bir insan davranışı olarak gözlemlendi. 1709'da, Peter I'in Danimarka elçisi Just Yul, "Rusya'da, arabaların ve kızakların birbirleriyle buluştuğunda sağ tarafta kalarak uzaklaşmaları her yerde gelenekseldir" diye yazmıştı.

Böylece, bu nihayet tam da bugün İmparatoriçe Elizabeth Petrovna tarafından düzeltildi - 5 Şubat 1752. Arabalar ve taksiler için Rus şehirlerinin sokaklarında sağdan akan trafiğin getirilmesine ilişkin bir Kararname çıkardı.

Ülkemizde bugüne kadar yollarda seyahat etmenin tam olarak bu şekilde olmasına rağmen, genel olarak tanınan istisnalar vardır ve bunların pek çoğu yoktur:

İlk olarak, 9 Mayıs'ta Kızıl Meydan'da iki açık ZIL aracı sol trafikte ilerliyor.

İkincisi, Moskova'da Leskova Caddesi'nde soldan akan trafiğe sahip bir kavşak var.

Üçüncüsü, trafiğin kenarlarının nehirle ayrıldığı St. Petersburg'daki Fontanka Nehri'nin seti.

Eh, gezi sonunda, farklı ülkelerde sağ ve sol taraf kullanımındaki farklılıkların araç veya yaya trafiği ile sınırlı olmadığını not edebilirsiniz. Örneğin, farklı yönlerden inekler ve diğer süt hayvanları sağılır: Rusya'daki inekler - sağ tarafta ve Orta Asya ülkelerinde - solda. İşte böyle her şeyde haklıyız. Ve onlar... hayır.

Bazı ülkelerin yolun sol tarafından araç kullanmasının şaşırtıcı nedeni... Şaşıracaksınız ama kılıçlarla ilgili olduğu ortaya çıkıyor. Cidden!

Dünya nüfusunun yaklaşık yüzde 65'i sağdan, kalan yüzde 35'i soldan kullanıyor. Buna ne sebep oldu? Çoğunlukla, her şey çökmüş Britanya İmparatorluğu ve şövalyelerin kılıçlarıyla ilgili. En azından bir sonraki videoda böyle anlatılıyor.

Orta Çağ Şövalyeleri sesi belirliyor

Carfection videosu, modern otomobil yollarında çok kutuplu hareket sorunundan bahsederken, "soldan geçme kavramı" bize Orta Çağ'dan, insanların kılıçları sol tarafa takmaya başladığı zamandan geldi. Kılıçları kınlı iki silahlı adam çok geniş olmayan bir yolda yürürlerse, kemerlerinden sarkan kılıçları birbirine çarpabilirdi.

Elbette önemsiz, ama zengin bir şekilde dekore edilmiş kın çizilebilir, onlardan dekoratif bir unsur çıkabilir, vb. Bu sadece nahoş değildi, hatta bir çatışmaya neden olabilirdi, bu yüzden Foggy Albion'da sorunu dile getirilmeyen bir kuralı benimseyerek çözmeyi tercih ettiler: sol tarafa bağlı kalacağız ve hiçbir sorun olmayacak.

İngilizler son derece muhafazakar olduklarından, geleneği önce ata binenler izledi, ardından atların çektiği şehir taksilerine ve biraz sonra trenlere ve arabalara yayıldı.

Kolonizasyon soldan akan trafiği yaydı


Şimdi bugün sol tarafta araba kullanan en ünlü ülkeleri düşünün: İrlanda, Avustralya, Yeni Zelanda ve Hindistan bunların arasında. Onların ortak noktaları ne? Hepsi İngiliz sömürgesiydi. Bu nedenle, bu ülkelerin farklı bir hareket yönü olması garip olurdu.

Peki ya Japonya? Orada da “tersine” giderler. Tabii ki, Japonya hiçbir zaman İngiliz İmparatorluğu'nun bir parçası olmadı, ancak İngilizler adada bir demiryolu ağı kurulmasına yardım etti, bu nedenle soldan trafik bu ülkede de norm haline geldi.

Genel olarak, istatistiklere göre, 65% dünyadaki sürücüler, Rusya'daki gibi sağa doğru hareket ediyor. 35% , sırasıyla, bir nedenden dolayı sol tarafta sürün. Bu, bir saniyeliğine, 2,5 milyar insan . Ve hepsi bir şekilde Büyük Britanya'dan etkilendi! Gerçekten de dünyanın 1/3'üne yayılmış Büyük bir ülke varmış...

Bir görüş daha

Pek çok Doğu okulu, sağ ve sol taraflar arasındaki farkı dişil ve eril arasındaki fark olarak tanımlar.

duygusal sağlık

Beyin iki yarım küreye ayrılmıştır sol ve sağ insan vücudu üzerinde tamamen farklı bir etkiye sahip olan.

Sol Yarım Küre İnsanlara Yön Veriyor genellikle mantıklıdır, mantıklıdır, iyi konuşur ve hızlı düşünür. Bilgileri sırayla işlerler, parçalar halinde incelerler ve ancak o zaman kazanılan bilgileri tutarlı bir resme eklerler.

Önde gelen bir sağ yarımküreye sahip kişiler, kural olarak, bilgiyi sezgisel olarak işleyen vizyonerler. Önce büyük resmi yakalarlar ve ancak ondan sonra ayrıntılara girerler. Ayrıca özellikle ışığa, sese ve eleştiriye karşı daha içe dönük ve hassastırlar.

Eğitim sistemimiz, gelişmiş bir sol yarıküreye sahip çocuklara odaklanmıştır.çünkü öğretmesi daha kolay olan doğrusal bir şekilde düşünürler. Sağ Hemisferik Çocuklar daha az uyum sağlarlar çünkü görselleştirmeye eğilimlidirler ve şu ya da bu teoriyi anlamak için görsel imgelere ihtiyaç duyarlar. Bu nedenle, genellikle dikkat dağınıklığı veya dikkat eksikliği teşhisi konur. Bununla birlikte, bu tür çocuklar materyali farklı şekilde öğrenirler ve böyle bir fırsat bulduklarında öğrenmede herhangi bir sorun olmaz.

Beyin sapı omuriliğe geçtiğinde, kafatasının tabanında iki yarım küreden uzanan sinirler kesişir. Sonuç olarak, vücudumuzun sağ tarafı rasyonel, mantıklı kısımla, sol tarafı ise yaratıcı nitelikler ve duygularla ilişkilendirilir. Bununla birlikte, mantıksal yeteneklerin hangi elin - sol veya sağ - hakim olduğu ile hiçbir ilgisi yoktur. Hiç önemli değil gibi görünüyor. Oldukça az sayıda solak sanatçı var, ancak solak tenisçilerin oranı da yüksek!

Vücudun sol ve sağ tarafı

Birçok Doğu okulu, kadınsı ve erkeksi arasındaki fark gibi, sağ ve sol taraflar arasındaki fark, yin ve Yang. Bu cinsiyetle ilgili değil, hepimizin sahip olduğu eril ve dişil niteliklerle ilgili. Bu ilke düşünürün diline uygulanırsa, o zaman kaçınılmaz olarak vücudun bir tarafında meydana gelen sorunlar ile karşılık gelen ilkenin şu veya bu yönüyle ilgili bir iç çatışma arasında bir bağlantı bulunur.

Hem erkeklerde hem de kadınlarda vücudun sağ tarafı eril prensibi yansıtır. Kendini verme, yönetme ve iddia etme yeteneğinden sorumludur. Bu, varlığımızın dış dünyayla ilgili otoriter ve entelektüel yanıdır:

  • iş,
  • işletme,
  • yarışma,
  • sosyal durum,
  • siyaset ve güç.

Hem erkeklerde hem de kadınlarda vücudun sağ tarafı, içsel eril prensiple bağlantıyı temsil eder.

Erkeklerde sağ tarafla ilgili sorunlar erkeksi niteliklerin ifadesi, aileye karşı sorumluluk, işte rekabet etmede zorluklar, özgüven eksikliği veya cinsel yönelimle ilgili belirsizlik ile ilgili bir çatışma anlamına gelebilir. Kadınların sağ tarafı annelik ve kariyer arasındaki çatışmayı, genellikle erkekler tarafından tutulan bir pozisyonda güven ve atılganlık göstermenin zorluğunu yansıtır. Bazı annelerin erkek tarafını yoğun bir şekilde geliştirmesi, aileyi beslemesi ve kararlar alması gerekir ki bu da iç çatışmaya yol açabilir.

Ayrıca, sağ taraf erkeklerle olan ilişkileri yansıtır: bir baba, erkek kardeş, sevilen kişi, oğul - ve bu ilişkilerle ilişkili olabilecek tüm çatışmalar.

Buna bir örnek, vücudunun sağ tarafında ergenlik çağından beri peşini bırakmayan hafif bir uyuşma şikayetiyle bana gelen Ellie'nin kaderidir. Çocukken gerçek bir erkek fatmaydı. Konuşma sırasında, uyuşmanın, babasının gerçek bir hanımefendi olması ve sekreter olmayı öğrenmesi yönündeki acil arzusunu ifade etmesinden kısa bir süre sonra ortaya çıktığı, Ellie'nin tek istediği askeri pilot olmak olduğu ortaya çıktı.

Sonuç olarak, atılganlığını kesmek veya daha doğrusu, hastalığa, yani sağ tarafın uyuşmasına neden olan bu kısmıyla bağlantısını kesmek zorunda kaldı. İyileşmek için Ellie'nin iradesini ona empoze ettiği için babasını affetmesi, kendi arzularının peşinden gitmek için kendine tamamen inanması ve bastırılmış, tanınmayan tarafını yeniden canlandırması gerekiyordu. Onu en son gördüğümde, askeri olmasa da pilot olmak için çalışıyordu.

Hem erkeklerde hem de kadınlarda vücudun sol tarafı dişil prensibi yansıtır. Yardım isteme, kabul etme, itaat etme, başkalarını besleme ve onlarla ilgilenme, yaratıcı, sanatsal olma, dinleme ve kendi bilgeliğine güvenme yeteneği anlamına gelir. Bu taraf, yansıma ve sezginin ev ve iç dünyasıyla bağlantılıdır.

Erkeklerin sol tarafıyla ilgili sorunları varözen ve duyarlılığın tezahürü, ağlayabilme ve kendi duygularını gösterme, kendi yaratıcı olanaklarına, sezgilerine ve iç bilgeliğine dönme ile zorlukları yansıtır. Erkeklere çocukluktan beri cesur erkeklerin ağlamadığı söylenir, bu yüzden pek çok yetişkin erkek onların hassas, empatik yönleriyle asla temasa geçmez.

Kadınlarda sol taraf yansıtır savunmasızlık, kadınlık, bakım ve annelik duygularının tezahürü, duyarlılık ve sorumluluk arasındaki çatışma ile ilgili sorunlar.

Ayrıca, sol taraf kadınlarla olan ilişkileri yansıtıyor: anne, kız kardeş, sevilen kişi, eş, kız - ve bu ilişkilerle ilişkili olabilecek tüm çatışmalar.

İşte masaj terapisti Jenny Britton'ın yazdığı şey:

"David sol tarafında bel ağrısı şikayetiyle masaj yaptırmak için geldi. Sırtına masaj yapmaya başladığımda bana iki ay sonra olması gereken bir düğünü iptal ettiğini anlatmaya başladı. Düğün günü çoktan ayarlandı, elbise dikildi ve o ve gelin bir ev bile aldı. David, onunla yaşamaya devam etmekten mutlu olacağını söyledi, ancak o bir düğün ya da tam bir mola konusunda ısrar etti. David ayrılmaya karar verdi ve bu hiç de kolay olmadı. Sol altta, duygusal destek / haklarını savunma / kadınlarla bağ kurma bölgesindeki sırtı gergin ve gergindi. Hemen annesiyle yaşadığı hayattan geliniyle yaşadığı hayata geçtiğini ve ancak şimdi kendi ayakları üzerinde durmasına ne kadar ihtiyacı olduğunu anladığını söyledi.

07.04.2010, 13:17

Konu şu anda benim için çok ilginç :)) "Birden üçe kadar çocuklar" bölümündeki garip bir tartışmadan esinlenildi. Belki o konudaki doğru kişiler fikirlerini ifade etmek için buraya gelir)))

Eski zamanlardan kalma böyle sarsılmaz bir kural var (bazı yoldaşların beni temin ettiği gibi) - yolun sağ tarafında, patikalarda, nehirlerde yalnızca sağdan akan trafik sırasına göre hareket etmelisiniz. Sadece arabayla değil, aynı zamanda yürüyerek ve görünüşe göre yüzerek. :)
Merak ediyorum, yaya trafiği için de böyle bir kurala kim katılıyor ve biliyor? Yolun sol tarafından yürümek gerçekten kötü bir biçim ve yolun belirli kurallarının ihlali midir?
İşte yolun ortasında yürüyorum: 001: ama meğer insanlar benim hakkımda ne düşündüklerini bilmiyormuş! Elbette LV:065:'de kendimle ilgili çok şey öğrendim ama yolun yanlış tarafında da yürüyor olmam benim için büyük haberdi! Ben biraz kötüyüm :fifa:

07.04.2010, 13:20

Solak yayalar kafamı karıştırıyor ve kafamı karıştırıyor :)) Cidden. Bazen biterler.:073:
Ama bu hiçbir yerde yazmıyor, bence bu söylenmemiş bir kural.

kedi yeşili

07.04.2010, 13:20

Evet sağ tarafta. :)) Ve bir çok insan aynen böyle yürür: 073:

07.04.2010, 13:22

Bu arada, özellikle metrodaki "solcu" insanlara sempati duyuyorum. Sıkışıklık yaratacak kaka turpu her zaman olacaktır: 073:

~Vasilisa~

07.04.2010, 13:23

07.04.2010, 13:24

07.04.2010, 13:26

bir şekilde otomatik olarak ... bir kişi bana doğru giderse, o zaman sağa hareket edeceğim, aksi takdirde senkron olarak bir yönde hareket eden yolun ortasında uzun süre dans edebilirsin :)) ve sonra ne fark edersin nasılsın kimseyi rahatsız etmiyorsan git? :) düzen içinde yürümüyoruz ... sadece insanların akışına doğru tek başına gidersen, o zaman muhtemelen herkes için bir tür rahatsızlık olacaktır :)

07.04.2010, 13:28

evet sağdayım Genel olarak akış şu şekildedir. Elbette böyle bir kural yok ama öyle kabul edilmiş gibi görünüyor. Ve derenin içinde işlek bir caddede trafiğe karşı avare dolaştığınızda, can sıkıcı oluyor.

07.04.2010, 13:28

Nerede uygunsa oraya giderim. Bir zamanlar böyle bir şey duymuştum ama bunun günümüzle değil, özellikle şehirle bir ilgisi olduğunu düşünüyorum.

07.04.2010, 13:29

Yol boyunca yürümeniz gerekiyorsa, ancak yaya bölgesi yoksa, o zaman solda. Ben yasalara uyarım :fifa:

Sağ tarafa yapışırım. Bebek arabasıyla yürüdüğümde yolun ortasından yürüyorum, başka bir bebek arabasından ayrılmam gerekirse yine sağa dönüyorum.

07.04.2010, 13:29

soldan yürümeniz uygundur, gidin :)) kurallar bunu düzenlemez
her şey arzunuza bağlıdır

Ama burada çocuğu elinden tutuyorum, böylece her zaman çocuk ile yol arasında oluyorum, yani. yol solumdaysa çocuğu sağ elimle tutarım ve tersi
kocam bana bunu öğretti

Watakishi

07.04.2010, 13:30

07.04.2010, 13:30



07.04.2010, 13:31

Bu söylenmemiş bir kuraldır. Herkes istediği gibi gitseydi ne kadar kaotik bir kalabalık olacağını hayal edebiliyor musunuz? Prensip olarak, bu büyük şehirler için geçerlidir. Harekete karşı çıkan bebek arabalı anneler özellikle dikkat çekiyor. Kaç kez onları neredeyse yere serdim (kasıtlı olarak değil).

07.04.2010, 13:31

Ülkemizde sağdan akan trafik.
Arabanın sağ tarafında sürüyorum.
Sağdaki kaldırımda yürüyorum.
Havuzda sağ ipe tutunarak yüzüyorum.
Böyle yaşamak daha kolay.

Tayland'da tam tersini yapardım.

07.04.2010, 13:32

07.04.2010, 13:33

Geçenlerde böyle bir konu vardı. Kız, her zaman sağa giden bir evrak çantasıyla muschshchina tarafından öfkelendi ... rahatsız oldu.

07.04.2010, 13:34

Yaya trafiğinin ihtiyacım olan yönde hareket ettiği tarafta yürüyorum (daha çok sağda hareket ediyor)
Yaya trafiğinden bahsetmiyorum, metrodan bahsetmiyorum. Kalabalığa karşı itmek için deli değilim.
Örneğin, insanların çocuklarla yavaş yavaş yürüdüğü oldukça düzenli patikalardan bahsediyorum. Nineler, dedeler huzurla ileri geri yürür, insanlar işine bakar...

07.04.2010, 13:34

Anlaşılan o kadar da söylenmemiş değil. Şimdi google'a baktım, ilkokul sınıflarında obzh öğretiyorlar.

Sağdan akan trafik, araçların yolun sadece sağ tarafında hareket ettiği zamandır.

Rusya'da sağdan akan trafik, tarihsel olarak, hala atlı ekiplerin olduğu bir zamanda gelişmiştir. Çarpışmamak için sağda kalmaları gerekiyordu.

Dünyadaki çoğu ülke sağdan sürüyor. Ve Birleşik Krallık, Avustralya, Hindistan, Japonya ve diğerleri gibi bazı ülkelerde solaktır. Yani trafik yolun sol tarafında akar.

Rusya dahil sağdan akan trafiğin olduğu ülkelerde, karayolunu geçerken önce sola, ulaşımın hareket ettiği yere, ortaya geldiğinizde ise sağa bakmalı ve neye bakmayı unutmamalısınız. civarında oluyor.

Sağdan akan trafik dikkate alınarak toplu taşıma tasarlanmıştır.

Yolcular için ulaşım kapıları sağ taraftadır.

Sağdan akan trafik yayalar için de geçerlidir. Sağ taraftaki kaldırımda yürüyün.

Fransızca'da "kaldırım" kelimesi "yayalar için bir yer" anlamına gelir. Karşıdan gelen yayalardan yalnızca sağa doğru ayrılır.

Ya kaldırım yoksa yayalar nereye yürümeli?

Cevap: Yol boyunca.

Yol kenarı da kaldırım yerine yoldur. Yolun kenarında yürümek tehlikelidir. Bazen arabalar üzerinde hareket eder, bu yüzden dikkatli olmanız ve tehlikeden zamanında uzaklaşmanız gerekir.

Kaldırım, patika, kaldırım yoksa yetişkinler eşliğinde anayolun kenarında tek sıra ve trafiğe doğru yürüyebilirsiniz. Ardından sürücüler yayaları uzaktan görür.

Bir grup çocuğun yalnızca kaldırımlarda ve patikalarda yürümesine izin verilir ve yoksa yol kenarında, ancak yalnızca gündüzleri ve yetişkinler eşliğinde. Çocuk grupları taşıt yolunda yürümemelidir.

07.04.2010, 13:35

Zaten benzer bir konu vardı.
Hatırladığım kadarıyla çoğunluk böyle konuşulmayan bir kural olduğunu söylemişti ;)

UPD: yazarken zaten cevaplandı :))
Yavaş internetimi öldüreceğim:eş:

07.04.2010, 13:36

ama süpermarketlerde böyle bir kural yok mu? :)) yoksa dün ürün seçerken (raflara çok yakın), ben de bir şeyler almak isteyen insanlara karışmaya başladım, uzaklaştım - hemen dediler ki Koridorun ortasına çömelip geçmeme engel oluyordum :)) Havalanmaya çalıştım - Yürümedim...

Kötü sallıyor! :))

Fedor Amca

07.04.2010, 13:40

Kesinlikle sağda. Ve çocuğum da öğrenildiği gibi. Ülkemizde sağdan akan trafik.
Yolun kurallarıyla ilgili eğitim kitaplarındaki Sovyet çocukluğumdan resimleri hatırlıyorum.
Bu arada yazar, trafik kurallarının sadece sürücüler için var olduğunu düşünmemelisiniz, yayalar için de geçerlidir.

07.04.2010, 13:40

Yaya trafiğinden bahsetmiyorum, metrodan bahsetmiyorum. Kalabalığa karşı itmek için deli değilim.
Örneğin, insanların çocuklarla yavaş yavaş yürüdüğü oldukça düzenli patikalardan bahsediyorum. Nineler, dedeler huzurla ileri geri yürür, insanlar işine bakar...

Bu gibi durumlarda, herkes sağdan yaya moduna da uyuyor mu? Ve ben, bir holigan gibi, dolaştığım yerde dolaşıyorum: 001:

Sadece çoğunluk sağ tarafta hareket ediyor ve burada aynı tarafta yürüyorsunuz ve herkes doğru hareket ettiğini düşünüyor ... ve nasıl ayrılacağız? :)

07.04.2010, 13:41

Kötü sallıyor! :))

Bir dahaki sefere toprağı kazacağım :))

07.04.2010, 13:43

Bir dahaki sefere toprağı kazacağım :))

Ah uygun! Yerin altına sürün ve ihtiyacınız olan tezgahın karşısına çıkın! Ozerkovsky O "kei'de nasıl yuva yapacağımı öğrenmek istiyorum!

07.04.2010, 13:44

ama genel olarak öyle bir durum gördüm ki metrodan bebek arabalı bir kız yürüyordu ama hava hala karlı ve çamurluydu ve yolda iki yol vardı, insanlar bir yöne, diğer tarafa onlara doğru yürüyordu. , yollar tamamen aynı ... işte kız nedense - sonra nehre doğru yürüdü ... ve herkes kara çekildi ve geçmesine izin verdi ve arabayı bir adım hareket ettirmesi yeterliydi sağa ve herkesle git ...

07.04.2010, 13:46

sadece çoğunluk sağ tarafta hareket ediyor ve işte aynı tarafta ilerliyorsunuz ve herkes doğru hareket ettiğini düşünüyor ... ve nasıl farklılaşılır? :)

07.04.2010, 13:48

07.04.2010, 13:49

Ve durumu uzaktan değerlendiriyorum: 004: Genellikle koçluk yapmam. Ya ben yolun ortasında yürüyorsam ve teyzem yolun ortasında bana doğru yürüyorsa? O zaman kim daha doğru ve doğru? :)

Peki, eğer şanslıysanız ve farklı yönlere adım atarsanız, o zaman huzur içinde dağılırsınız :)) ve eğer şanslı değilseniz biraz dans edersiniz :)

Fruza Markovna

07.04.2010, 13:50

07.04.2010, 13:50

Ve durumu uzaktan değerlendiriyorum: 004: Genellikle koçluk yapmam. Ya ben yolun ortasında yürüyorsam ve teyzem yolun ortasında bana doğru yürüyorsa? O zaman kim daha doğru ve doğru? :)

Sağ taraflar arabalar gibi birbirinden ayrılıyor! :)

07.04.2010, 13:52

Burası evrenin göbeği! Hayır, öyle değil - EVRENİN YAVRUSU!
Bebek arabası olan ve sadece çocukları olan annelere karşı hiçbir şeyim yok, aksine yardım edeceğim, atlayacağım, hareket edeceğim, kaldıracağım ... Ama küstahça ittiklerinde ... Ben, boyuma rağmen, bebek arabalarını yaklaşmakta olan Çocukken asfalta yuvarlanırım. Ve bundan kim yararlanacak? Anne? Çocuğa? Bana göre?

Pekala, bundan bahsetmiyorum, genel olarak yürüdü ve yürüdü ve korkunç bir şey olmadı ve şaşırıp homurdanmama rağmen ben de pes ederdim ... Az önce durumu tarif ettim: ded: herkes onun yerine gidebilirdi ve bir araba ve kalın, küstah bir adamla büyükanne

07.04.2010, 13:54

Evet, bir şekilde içgüdüsel olarak sağ tarafta kalmaya çalışıyorum, doğrudan alnımdan bana doğru giden insanlar beni rahatsız ediyor ve görünüşe göre şimdi yol boyunca sallanmaya başlayacağımı düşünüyorlar. Genellikle tamburun hangi tarafına bineceğini umursamayan bisikletçiler öfkelenir (yaya bölgesinin onlarla hiçbir ilgisi olmamasına rağmen): eş: Motosikletler öfkelenir, ikinci gece kükremeden atlarım , ama onu başka bir başlığa yazarım :))
Bisiklet çılgınlığına katılın! :) :)):))) Engels ve Lunacharsky boyunca onlardan atlayan bir kaza gibiyim! :)

07.04.2010, 13:57

Ben sadece sağdan gidiyorum. Özellikle metroda, akışa karşı olan insanları çok kızdırın.
Örneğin, bir zebra üzerinde bile, genellikle zebranın hangi kısmının bir yöne gideceğine dair oklar çizilir. Ama atıcıları anlamayan daha da aptal insanlar var.
Arabalar istedikleri gibi gitmezler.
Ve herkes istediği gibi ve istediği yerde yürüdüğünde ne olacak? Böyle bir Brown hareketinden ne olacak?
artı çok

07.04.2010, 14:00

Sağ taraflar arabalar gibi birbirinden ayrılıyor! :)
gyyy, ama solu kullanmanın gerekli olduğunu düşündüm))) peki, trafiğimiz sözde sağdan aktığı için, o zaman kafa kafaya bir çarpışmada sağ tarafınıza adım atmanız gerekir ... oh, yaya bilimi benim için zor! İşte okulda her türlü pisliği yaptılar ve şimdi bir rezaletim: aşkım:

Fruza Markovna

07.04.2010, 14:01

Bisiklet çılgınlığına katılın! :) :)):))) Engels ve Lunacharsky boyunca onlardan atlayan bir kaza gibiyim! :)

Küstah olanlara tekme atmalarını özellikle tavsiye ederim :)) ...ve hurda metallerinin altından çıkana kadar koş, çok uzakta olacaksın :)) Koyamamana rağmen düşüp vurduğunu çığlık at .. .

07.04.2010, 14:04

Küstah olanlara tekme atmalarını özellikle tavsiye ederim :)) ...ve hurda metallerinin altından çıkana kadar koş, çok uzakta olacaksın :)) Koyamamana rağmen düşüp vurduğunu çığlık at .. .
:)):)):))

Gösteriş yapmayı da severler! Bir kişi geçtiğinde, kesinlikle bir tür bisiklet adımı yapmanız gerekir! Ve kalbim şimdiden topuklarıma batıyor - öyle görünüyor ki bu hurda metal şimdi üzerinize düşecek ve sonra da yukarıdan yuvarlanacak! ve taytları için her zaman çok korkutucu!

07.04.2010, 14:04

Bana öyle geliyor ki, yolun kenarında sürerken, sadece sola gitmelisin. Yetersiz bir sürücüden atlamak için zamana sahip olmak.

"Sağa git" kuralını biliyorum ama bence bu çok saçma ve modası geçmiş. Görünüşe göre Nevsky boyunca Admiralty'ye doğru, kesinlikle çift tarafta ve Mosk İstasyonuna doğru - tek taraflı mı yürümeliyim? Kesinlikle kurallara göre hareket eden bir zombi biyorobot kalabalığı hayal ediyorum: 065:

Konuşma bir yaya yolu hakkında gibi görünüyor ve bir bütün olarak cadde hakkında değil (bir taşıt yolu ve bir yaya kısmı ile), değil mi? :)

07.04.2010, 14:09

Ve herkes istediği gibi ve istediği yerde yürüdüğünde ne olacak?
Kulağa korkutucu geliyor ...: 005: seçme özgürlüğü, bireyin özgürlüğü: 015:

Fedor Amca

07.04.2010, 14:13

Kulağa korkutucu geliyor ...: 005: seçme özgürlüğü, bireyin özgürlüğü: 015:
Hiç de bile. "Bir kişinin özgürlüğü, diğerinin özgürlüğünün başladığı yerde biter" (c);)

Siz başkalarını düşünürsünüz (sağa doğru sessizce yürüyün ve itmeyin), diğerleri sizi düşünür (sağa sessizce yürüyün ve itmeyin) ve herkes iyidir. İdeal olarak :))

Bayan Lindemann

07.04.2010, 14:16



Watakishi

07.04.2010, 14:22

Konuşma bir yaya yolu hakkında gibi görünüyor ve bir bütün olarak cadde hakkında değil (bir taşıt yolu ve bir yaya kısmı ile), değil mi? :)
Nitekim herkes cadde boyunca farklı taraflarda düzen içinde yürüse komik olurdu :))

evet anladım zaten aptal

hokeyi seviyorum

07.04.2010, 14:24

Sol omuzlarımızla ayrılıyoruz - çok eski zamanlardan beri böyleydi. :))
Yanlış tarafa koşanlara kızıyorum.

07.04.2010, 14:27

sadece bir şekilde beni ağzımda köpükle ikna ettiler, cadde boyunca kesinlikle çift veya tek tarafta, yöne bağlı olarak hareket etmeniz gerekiyor ve kim farklı yürürse kollektif çiftliktir))
Evet, ciddi misin? :112::))

07.04.2010, 14:27

Çocukluğumdan beri hep sağdan gitmemiz, soldan sollamamız benim için bir şekilde ertelendi. Sadece yolun kenarlarında - trafiğe doğru.
Bu arada, o zamanlar St. Petersburg yaya geçitleri beni şaşırtmıştı. Ryazan'da, kavşakta yolu geçiyorlar, ayrıca iki derede - sağ ve karşıdan - sol. Ve St.Petersburg'da kalabalık. Pekala, bu uygunsuz! Hatta özellikle kocama St.Petersburg'da her zaman böyle yürüyüp yürümediklerini sordum - diyor ki, her zaman tüm kalabalığa geçiş boyunca ..
Ona "zebra" üzerindeki okları gösterdim - çok şaşırdı.

Upd, kışın kar yığınlarına tırmanırken, memleketimi de hatırladım: orada kar yığınları ve dar yollar nadir değildir, eğer iki kişi böyle bir yolda buluşursa, aynı şekilde rüzgârla oluşan kar yığınına adım atarak ayrılırlar. İkisi de bir anda yol veriyor :) En azından ben orada yaşarken böyleydi. şimdi farklı galiba..
Ve ben St. Petersburg'luyum, okları takip ediyorum!

07.04.2010, 14:43

evet anladım zaten aptal
aynı kaldırımda - tabii ki sağ tarafta
sadece bir şekilde beni ağzımda köpükle ikna ettiler, cadde boyunca kesinlikle çift veya tek tarafta, yöne bağlı olarak hareket etmeniz gerekiyor ve kim farklı yürürse kollektif çiftliktir))

07.04.2010, 14:43

Siz başkalarını düşünürsünüz (sağa doğru sessizce yürüyün ve itmeyin), diğerleri sizi düşünür (sağa sessizce yürüyün ve itmeyin) ve herkes iyidir. İdeal olarak :))
İdeal olarak başkalarını düşünüyorum, sessizce istediğim yere gidiyorum, diğerleri beni düşünüyor, istedikleri yere sessizce gidiyorlar ve hepimiz zorlamıyoruz, hepimiz iyi hissediyoruz :)) Ve sonra idealinizde bir tür hapishane avlusu öyle gibi

07.04.2010, 14:47

İdeal olarak başkalarını düşünüyorum, sessizce istediğim yere gidiyorum, diğerleri beni düşünüyor, istedikleri yere sessizce gidiyorlar ve hepimiz zorlamıyoruz, hepimiz iyi hissediyoruz :)) Ve sonra idealinizde bir tür hapishane avlusu öyle gibi

Neden hapishane bahçesi?! Bakın, insanların büyük çoğunluğu böyle yürüyor. ve onlara bakmak bende tutuklanma düşünceleri uyandırmıyor!

07.04.2010, 14:50

evet anladım zaten aptal
aynı kaldırımda - tabii ki sağ tarafta
sadece bir şekilde beni ağzımda köpükle ikna ettiler, cadde boyunca kesinlikle çift veya tek tarafta, yöne bağlı olarak hareket etmeniz gerekiyor ve kim farklı yürürse kollektif çiftliktir))

Gönderilerinize bakılırsa, aptal olmaktan çok uzaksınız: çiçek:: çiçek:: çiçek:

07.04.2010, 14:50

Ve ben St. Petersburg'luyum, okları takip ediyorum!
ve bir zebrada St.Petersburg atıcısını hiç görmedim: 009:

07.04.2010, 15:00

ve bir zebrada St.Petersburg atıcısını hiç görmedim: 009:
Ve bazen Ikea'ya gidip okları görünce geriliyorum, bedenim ve beynim böyle bir rezalete isyan ediyor ve oklar boyunca değil, odalar arasındaki geçitlerden kısaltılmış yolu takip etmeye çalışıyorum: 065:
Ancak, atıcılara yönelik bu hoşnutsuzluk psikiyatrik bir şeydir: 065:

Zebralarda - yolun en başında. iki tarafta da.

Rostishina anne

07.04.2010, 15:12

Ben sadece sağ tarafta sürüyorum

07.04.2010, 15:13

Sağdan gidiyorum. Çubuk buluştuğunda öfkelenir.

07.04.2010, 15:31

Sezgisel olarak - sağda, çünkü araba da sağda. Bir bebek arabasıyla, onu daha çok sağa çekmeye çalıştım ... ama aniden bir çocuk kaldırım boyunca solda, yani solda yürürse ... kimse beni çileden çıkarmaz :))

07.04.2010, 15:37

sezgisel olarak da sağda ... Hep soldan sollamaya çalışırım, bu bir alışkanlık haline geldi .. Yol kenarında solladığında kocamı da azarlarım ..)))) ama bebek arabasıyla Asfaltın daha pürüzsüz olduğu yere gidiyorum ... ne yazık ki, bazen çıkış yolu kalabalığın arasında bir pru bile olmuyor .. ama bir yayanın fark etmediği o çukurlar, küçük tekerlekli bebek arabasındaki bir çocuk kendini iyi hissediyor ...

07.04.2010, 15:59

ben sağ taraftayım :)

07.04.2010, 16:00

Tek başıma yürüdüğümde - o zaman kaldırımın sağ tarafında, bir köpekle yürürsem - solda ve şimdi nedenini açıklayacağım. Köpek her zaman sahibinin solunda yürür (kurallar böyledir), eğer köpekle sağ tarafta yürürsem, o zaman köpeğim (42 kg ağırlığında bir çukur boğa) benimle diğer yayalar arasında olacak namluya rağmen ikincisi için çok can sıkıcı. Ve kaldırımın sol tarafında yürürken, köpeğim yolun kenarında yürüyor ve ben insanlarla onun arasındayım ve herkes iyi. Yani, köpeği olan bir kişinin küstahça size doğru koştuğunu görürseniz - bu sizin içiniz rahat olsun, köpeğin büyük olması ve benim istediğim gibi yürümem nedeniyle değil.

07.04.2010, 16:52

Sağ tarafta yürüyorum. Sol taraftan size doğru gittiklerinde can sıkıcı. "Sağdan akan trafiğimiz var!"

07.04.2010, 17:31

tabiki sağda :fifa:

07.04.2010, 17:31

Evet, sağda yürümeye ve çocuklarıma da aynı şeyi öğretmeye çalışıyorum ve bu nedenle ülkemizde ve vatandaşların kafalarında tam bir kaos var ve hepsi çünkü herkes istediği gibi düşünüyor ve yapıyor, bu nedenle insan olmayanlar gibi yaşıyoruz : (

07.04.2010, 18:45

Sağda, güvenlik ve düzen adına okulda çocuklara bunu yapmayı öğretiyorum!Böyle bir kural okudum, Orta Çağ'da ortaya çıktı, çünkü aksi takdirde silahlı insanların dar sokaklarda birbirlerini geçmesi zor olurdu (mızraklar, kılıçlar, kalkanlar!) Ve böylece herkes sağda, belirli tarafta hareket eder - ve düzen!
Beklendiği gibi "yanlış" yürüyen çok sinir bozucu insanlar, özellikle nedense IKEA'da birçoğu var ... Orada her şey sıralanmış, oklar, düşünülmüş ama hayır, hepsi aynı, "çaplar" geliyor bir yerde ... Hemen uygunsuz bir ayeti hatırlıyorum "At karıktan geçiyor - umursamıyor ve umrumda değil!"

07.04.2010, 18:57

07.04.2010, 19:02

Zebralarda - yolun en başında. iki tarafta da.
ama okeyde hiç tetikçi görmedim :(
Nee Okaya'da değil, Ikea'da :))
Sağdan gidiyorum. Çubuk buluştuğunda öfkelenir.

Sağ tarafta yürüyorum. Sol taraftan size doğru gittiklerinde can sıkıcı. "Sağdan akan trafiğimiz var!"

Evet, sağda yürümeye ve çocuklarıma da aynı şeyi öğretmeye çalışıyorum ve bu nedenle ülkemizde ve vatandaşların kafalarında tam bir kaos var ve hepsi çünkü herkes istediği gibi düşünüyor ve yapıyor, bu nedenle insan olmayanlar gibi yaşıyoruz : (


07.04.2010, 19:06

Ayrıca yayalar için yüksek hızlı şeritleri de tanıtacaktım. Böylece insanlar yeşil olan boyunca yürür, sarı olan boyunca yürür ve kırmızı olan boyunca hızla yürür. Ve insanları tüm yol boyunca yürümek çok can sıkıcı. Amerikalılar (gibi) bunu bir yerde tanıttı!
Burada yol yok ama koca bir futbol sahası gerekecek.

07.04.2010, 19:07

07.04.2010, 19:12

Nee Okaya'da değil, Ikea'da :))

Vay! Şimdi, bir çocukla parkta yavaş yavaş yürüdüğümde herkesi kızdırdığımı, herkesi kızdırdığımı ve sonunda bir tür insan olmadığımı fark ettim. Görünüşte zararsız küçük bir şey yüzünden pek çok olumsuz duygu .... ama ben bir insan değilim
Belki hayatı ve çevrenizdeki insanları tedavi etmek daha kolaydır ve daha az insan olmayan olacaktır;)
Alınma :çiçek: ama bu başlıkta kurallara uymayan insanlar hakkında bu kadar çok olumsuzluk okumak bana tuhaf geliyor. Hatta bir yerde komik.

Çünkü herkes durumu farklı tasavvur ediyor, parkta rahat bir yürüyüşten bahsediyorsunuz ve “kafa kafaya çarpışma” öngörüp kimseyi rahatsız etmiyorsunuz :) ve çileden çıkanlar bir insanın nasıl koştuğunu anlatıyor. yol vermeyecekler ve yolun ters tarafında yürüyecekler ve büyük olasılıkla şehir merkezinde ve su birikintilerinin ortasında, ancak herkesin acelesi ve meşgul olduğu çalışma saatlerinde ... kesinlikle farklı resimler: 004 :

07.04.2010, 19:14

Sağ tarafta yürümeye çalışıyorum.

07.04.2010, 19:16

Ve burada soldan trafik var, hem arabalar hem de yayalar aynı şekilde hareket ediyor ...

07.04.2010, 19:20

Peronlarda kaotik bir hareketin olduğu metroya indiğimde sağdan yürüyorum, sağdaki engeli kaçırıyorum, geçmeme izin vermeyince kızıyorum: 073: ... araba hala iz bırakıyor :))

07.04.2010, 19:23

Hapishane bahçesi, orası kesin.

07.04.2010, 19:24

bu arada, akışa karşı çıkanlara değil, örneğin metroda platformda buluşan ve tam orada - akışın ortasında, yoğun saatte, Haberleri paylaşın, hatta yürüyen merdivenin önünde bile, gerçekten kenara çekilmeyin...

07.04.2010, 19:32

Her zaman otomatik olarak sağ tarafta yürürüm
Ve şimdi okulda bana öyle öğretildi - bir refleks! :))

07.04.2010, 19:34

sağda yürüyorum
Ben de havuzda yüzüyorum. Herkes gibi, yoksa ortalık karışır :))

07.04.2010, 19:44

Nee Okaya'da değil, Ikea'da :))

Vay! Şimdi, bir çocukla parkta yavaş yavaş yürüdüğümde herkesi kızdırdığımı, herkesi kızdırdığımı ve sonunda bir tür insan olmadığımı fark ettim. Görünüşte zararsız küçük bir şey yüzünden pek çok olumsuz duygu .... ama ben bir insan değilim
Belki hayatı ve çevrenizdeki insanları tedavi etmek daha kolaydır ve daha az insan olmayan olacaktır;)
Alınma :çiçek: ama bu başlıkta kurallara uymayan insanlar hakkında bu kadar çok olumsuzluk okumak bana tuhaf geliyor. Hatta bir yerde komik.
Hani araba kullanıyorsanız kurallara uymak zorunda olmanıza şaşırdım yoksa ceza olur çünkü (araba kullanıyorsanız) arabaların akışına doğru sürmek aklınıza gelmedi, ama neden gidebilirsin, biz sürü değiliz?